dimecres, 23 de gener del 2013

19/365. Autorretrat (o hauria de dir retrorretrat?)

A qui li agradi la fotografia sabrà que hi ha infinitat de moments en que no és fàcil trobar una ànima caritativa que vulgui fer de model just en el moment en que en necessites un. Però és essencial un objecte (model) per a que les mesures de llum, enfocament, etc. siguin correctes. A vegades et trobes sola a casa i et ve de gust provar alguna cosa. Hi poso un osset de pelutx que em faci de model? no, no tinc ossets de pelutx per casa. Hi poso un objecte qualsevol? no, no em ve de gust fotografiar el pot de sucre de la cuina, em ve de gust fotografiar una persona! d'acord, hi ha alguna persona a la sala? mmmmm.... si! jo! tinc un fons, tinc un flash, tinc un disparador i em tinc a mi. Què més vull?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada