dilluns, 21 de gener del 2013

16/365. ¡Viva la novia!

Passejo tranquil.lament per Barcelona amb la càmera de fotos al coll. De cop, i a la llunyania, observo una noia vestida de núvia caminant, amb dos persones més. Això és una foto! Accelero el pas per atrapar-los, no vull que se m'escapin. Corren molt, que potser fan tard al seu casament? però van junts el nuvi i la núvia, això no donava mala sort? No hi entenc de casaments. No sé si per sort o per desgràcia. Caminen molt i molt depressa i jo sóc encara lluny. la gent els mira, es giren per observar-los, mira! una núvia! del nuvi passen olímpicament, no sé si per sort o per desgràcia per ell. Al final decideixo apretar a córrer, la foto no se m'escapa. Molt a prop de la plaça de Sant Miquel s'aturen. I el vent s'alia amb mi i fa embogir el vel. Clic, clic, clic. Ja tinc la meva foto. No ha guanyat al concurs de street photo, però m'agrada. Que sigueu molt feliços nois!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada