dilluns, 21 de gener del 2013

15/365. Shopping time!

Mercadoooooonaaaaaaa, mercadoooonnaaaaa!!!! "Pueden pasar por esta caja, en orden de fila". ¿En orden de fila? coño ¡que iba yo primera! em segelles el ticket de l'aparcament? Merda! on són els ous en aquest supermercat? Com pot ser que no els trobi? a quin racó els han amagat? Perdó, em deixa passar? Aquí! Oh! ja no venen ous de gallines caminadores! ara què? he de comprar ous de gallines maltractades? no m'agrada, això no m'agrada gens. "a la secció perfumeria trobarà tovalloletes de bebè a 1 euro". "No teniu crema hidratant de coco? No, només la venem a l'estiu. Clar, millor la de vainilla per l'hivern que es més calenteta". Em dones bosses? grans o petites?, m'és igual, total, no les puc obrir perquè sempre estan enganxades. Mitja hora de dimensió desconeguda amb pèrdua de cotxe a l'aparcament inclosa: 55 euros. No està malament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada