dimecres, 6 de febrer del 2013

25/365. Besos robados

Nenes!!! que tinc entrades del TresC per veure un grup que es diu Besos Robados, els coneixeu? jo ni flowers. Yo tampoco nena, pero me apetecen una cervecitas y una quedada de niñas. A mi també em ve bé nenes, hi anem? Som-hi! Al bar Alfa? uf! quants records! molt etílics per cert. Venga, de momento nos quedamos en la barra vale? ¡Esta ronda la pago yo! Yo no entiendo nada. A veure què us sembla la meva història? Nenes sou unes intenses, de fet sou les meves intenses preferides. A qui li toca? Algun consell diferent del que jo ja penso? Comptem dos i m'emporto un. La siguiente. Uf! otra ronda? calla calla, estan tocant una versió de Quique González! Ja està, aquests nois m'estan començant a caure bé. Jo estic oberta. A mi m'han cobrat les cerveses més cares!! jaja Puri nosaltres hem pillat la happy hour. Jo passo. Fin del concierto i fi dels tres rollos patateros de les tres rolleras patateras que necessitaven explicar-se penes i alegries amb musiqueta i cerveseta. Nenes, m'ha sentat bé aquesta nit, en tenia ganes. A mi també. ¡Babies I love you!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada