dimarts, 18 de juny del 2013

109/365. Avui les petxugues de pollastre empaquetades semblen de veritat.

Cotxe. Petit embús. Rampa, rampa, rampa. Gir a l'esquerra. Ras. Llegint matrícula. Trec el braç per la finestreta perquè no hi arribo. Ja tinc el tiquet. He trobat lloc. Descarrego les bosses reciclables. Una moneda d'euro. Visca els carros amb tracció davantera! Més rampes. Calculo que he passat per aquest passadís 5 vegades i no trobo la canyella. Tinc una llista per això mo m'oblido res. Merda! Hi ha ofertes i novetats al departament de perfumeria! Ara si que no surto d'aquí ni demà. I els calamars descongelant-se. Bíceps i tríceps per passar tots els elements del carro a la cinta. Córre, córre, córre! Estrès supermercatil. Bíceps i tríceps de la cinta al carro de nou. 100€. Com? Però si no he comprat cap ampolla de vi avui! I he agafat els frankfurts barats! Bíceps i tríceps del carro al cotxe. Torno el carro, recupero la inversió. Rampa, rampa, rampa. Embús més gran. Bíceps i tríceps del cotxe a casa. Qui em mana comprar garrafes d'aigua? Ordre, nevera, organització. Qui em digui que anar al super relaxa no té perdó de Déu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada